close button ZamknijZgodnie z Ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne art. 173 (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 wraz z późniejszymi zmianami) informujemy, że nasza strona internetowa wykorzystuje cookies. Stosowanie plików cookies pozwala dostosowywać prezentowaną treść i usługi do indywidualnych potrzeb użytkowników i utrzymywać sesję użytkownika po zalogowaniu. Pliki cookies nie zawierają żadnych treści osobowych. Korzystanie z portalu www.indexfirm.pl oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji na temat cookies można znaleźć w Polityce prywatności tutaj.
Prosimy o aktualizację oprogramowania do obsługi stron internetowych: www.mozilla.org/firefox

AKTUALNOŚCI

Sortuj:

Mały pakiet – duże możliwości

 

Wśród bogatej oferty reklamowej Indexfirm znajdziemy Pakiet Informacyjny, na który składa się wpis katalogowy z danymi teleadresowymi, mapa usytuowania firmy, 6 słów kluczowych, 3 branże oraz miejsce na szczegółowy opis działalności firmy i miejsce na małą grafikę lub logo firmy.

 

Pakiet Informacyjny jest najtańszym produktem wśród pakietów internetowych Indexfirm, ale jego możliwości są bardzo duże. Po jego wykupieniu klient uzyskuje dane dostępowe do swojego wpisu dzięki czemu może uzupełniać i zmieniać jego zawartość. Należy pamiętać, że im więcej czasu poświęcimy na właściwy dobór tekstu i słów kluczowych i precyzyjniej dobierzemy sformułowania w tekście dotyczącym naszej firmy, tym lepsze będą efekty związane z pozycją naszej strony w wyszukiwarce i tym więcej klientów możemy dzięki temu zyskać na nasze usługi i produkty.

03.09.2012

Rozpoczynasz promocję firmy w internecie?

 

Witryna Informacyjno-Reklamowa jest doskonałym pomysłem na rozpoczęcie działań promocyjnych w internecie. Pakiet udostępnia wygodny kreator stron, który pozwala w łatwy sposób opublikować materiały. 

 

Wśród dostępnych opcji Witryny Informacyjno-Reklamowej znajdujemy: dane teleadresowe firmy, aktywne linki do strony WWW, mapa wraz z planowaniem dojazdu do firmy, szczegółowy opis wykonywanej działalności, grafikę prezentacyjną, trzy zestawy branż oraz  dziesięć słów kluczowych pomocnych w pozycjonowaniu, do siedmiu dodatkowych podstron, a także własna subdomena w domenie indexfirm.pl.

 

Witryna Informacyjno-Reklamowa jest optymalnym wyborem dla firm, które wymagają kontaktu ze swoimi klientami i chcą bardziej skutecznej promocji w Internecie.

13.08.2012

Nowy wygląd Indexfirm.pl

 

W ostatnich dniach Branżowy Wykaz Firm Indexfirm.pl zyskał nowy wygląd - głównie dzięki nowym barwom. Natomiast nowe elementy serwisu obejmują top serwisu - z intensywnym użyciem koloru żółtego - to nowa energia również dla naszych użytkowników.

 

Użycie koloru niebieskiego zostało ograniczone dzięki temu pozostało dużo miejsca na rozświetlone tło logotypu, które jest słońcem. W prawą stronę prowadzi jego promień, na którego tle prezentowany jest slogan: Kto? Co? Gdzie? BRANŻOWY WYKAZ FIRM. Dalej z prawej strony mamy ikony pozwalające na sprawdzenie aktualnej oferty handlowej firmy Sport Premium, czyli operatora Indexfirm, następnie ikona logowania i na końcu możliwość dodania bezpłatnego wpisu podstawowego firmy.

 

Na tym zmiany się nie kończą, bowiem z środkowej części strony głównej zniknęły elementy takie jak: aktualności, działalność społeczna oraz program lojalnościowy. W zamian pojawił się nowy moduł z odnośnikami do firm z regionów aktywnych gospodarczo.

 

Zapraszamy do korzystania z nowego serwisu.

01.08.2012

Banery Reklamowe w indexfirm.pl

 

Rozwój Branżowego Portalu Firm – Indexfirm i coraz większa liczba odsłon portalu skłoniły nas do wprowadzenia nowej formy promocji firm
w postaci banerów reklamowych publikowanych na stronach portalu.

 

Banery wyświetlają się na stronie głównej lub na stronach z wykazem firm. Projekt reklamy jest przygotowany przez profesjonalne studio graficzne Sport-Premium. Istnieje możliwość zamieszczenia banera reklamowego przysłanego przez klienta.

Samodzielny wybór miejsca wyświetlania reklam pozwala na najefektywniejsze zaprezentowanie firmy lub produktów wybranej grupie odbiorców.  

 

Jeśli są Państwo zainteresowani szczegółami ofery, prosimy o kontakt na adres: info@indexfirm.pl

10.10.2011

Kolorystyka strony internetowej

 

Kolorystyka firmowej strony internetowej powinna być spójna z indentyfikacją wizualną firmy. Szatę graficzną i kolorystyczną należy dopasować do firmowego logo i materiałów promocyjnych publikowanych podczas kampanii reklamowych. Przy wyborze pozostałych kolorów warto posłużyć się wiedzą na temat wpływu kolorów na psychikę ludzi. Odpowiedni dobór barw zależy od tego, jakie produkty lub usługi są oferowane na stronie i do jakiej grupy odbiorców skierowana jest oferta.

 

  • Kolor Czerwony symbolizuje siłę, pasję, władzę. Pobudza do działania, zwraca uwagę, ale też szybko męczy wzrok. Zazwyczaj stosowany jest
    w reklamie produktów, których zakup jest działaniem impulsywnym, ponieważ czerwień skłania ludzi do podejmowania ryzyka.
     
  • Kolor Żółty kojarzy się ze światłem, radością, nowością, energią. Żółte akcenty na stronie zwrócą uwagę odbiorcy, dlatego mogą być wykorzystane do reklamy nowych produktów. Żółta kolorystyka całej strony jest chętnie stosowana przez biura podróży ponieważ kolor ten przywołuje wspomnienia słonecznego lata.
     
  • Kolor Niebieski symbolizuje bezpieczeństwo, profesjonalizm, akceptację, prawdę, pewność siebie. W odbiorcach wzbudza zaufanie, dlatego często stosowany jest w kampaniach politycznych, a także w materiałach promujących usługi finansowe, prawne i biznesowe. Jasne odcienie niebieskiego przywołują - podobnie jak żółty - wspomnienia wakacji, relaksu i odpoczynku.
     
  • Czarny - kojarzy się z elegancją, powagą, siłą, magią. Dominacja koloru czarnego na stronie spotykana jest u firm oferujących ekskluzywne produkty. Czarny kolor jest dobrze odbierany przez pewnych siebie, niezależnych mężczyzn. Jeśli odbiorcą oferty ma być kobieta sugeruje
    się połączenie czerni z eleganckim fioletem lub złotem.
     
  • Zielony - to nic innego, jak: natura, świeżość, zdrowie, pieniądze, rozsądek, spokój. Kolor wykorzystywany w kampaniach ekologicznych
    oraz akcjach reklamowych promujących zdrowe, naturalne produkty. Ciemna zieleń to kolor banków i instytucji finansowych.
     
  • Brązowy - symbolizuje drzewo, dom, siłę, stabilizację. Kojarzy się z rodziną, ogniskiem domowym, komfortem, dlatego spotykany jest w ofertach deweloperów oraz na stronach internetowych hoteli.
 
Należy pamiętać, że nieumiejętne zastosowanie danego koloru może mieć odwrotny efekt. Każdy kolor ma też swoje negatywne znaczenie,
np. czerwony może powodować agresję, brązowy smutek, a niebieski chłód i przygnębienie. Profesjonalizm strony zależy od tego, jaki odcień danej barwy zastosujemy i jakimi kolorami ją dopełnimy. W razie wątpliwości warto skorzystać z gotowych szablonów zaprojektowanych pod kątem korzystnego wpływu na odbiorcę strony.
 
Szablony kolorystyczne dostępne są dla przedsiębiorców, którzy wykupili Witrynę Informacyjno-Reklamową lub Pakiet Informacyjno-Reklamowy.
 

 

Użytkownik ma do wyboru kilka wariantów kolorystycznych swojej strony. Dzięki temu firmowa strona nabiera indywidualnego charakteru i jest spójna z identyfikacją wizualną firmy. Kolorystykę strony można zmienić jednym kliknięciem w dowolnym momencie bez utraty zamieszczonych wcześniej tekstów i zdjęć.

Warto pamiętać, że kolorystyka firmowej strony internetowej wpływa na emocje potencjalnych klientów, a przez to kształtuje emocje, jakie dana firma w nich wywołuje. Oferta może być zatem dużo skuteczniejsza, gdy zadbamy o odpowiednią oprawę kolorystyczną.

22.09.2011

Rozdajemy Pakiety!

W związku z dynamicznym rozwojem portalu postanowiliśmy wybranym użytkownikom zaproponować bezpłatne wypróbowanie korzyści,
jakie daje nasz nowy produkt internetowy:

Pakiet Informacyjno-Reklamowy.

Pakiet Informacyjno-Reklamowy pozwala na zamieszczanie informacji i reklamy firmy w formie witryny internetowej w Indexfirm.pl.
Do dyspozycji otrzymają Państwo kreator, który pozwala na samodzielne budowanie stron.

Warunki bezpłatnego korzystania z Pakietu Informacyjno-Reklamowego

Pakiet Informacyjno-Reklamowy dla pierwszych 101 firm udostępniony jest bezpłatnie! Wystarczy poprawnie wypełnić formularz zgłoszeniowy, który znajduje się pod adresem: indexfirm.pl/rozdajemy-pakiety

O uruchomieniu usługi powiadomimy Państwa drogą elektroniczną.

Pakiet Informacyjno-Reklamowy będzie dostępny przez 12 miesięcy, jeśli w ciągu 14 dni od uruchomienia pakietu użytkownik wypełni
i prześle załączoną ankietę. W przeciwnym razie indexfirm.pl zastrzega sobie prawo do wyłączenia usługi.

07.07.2011

Strony informacyjne dla naszych Partnerów

Od wielu lat firma Sport-Premium współpracuje z instytucjami i organizacjami wspierającymi aktywność gospodarczą i społeczną firm
ze swojego regionu. Mając na uwadze zarówno owocną wieloletnią współpracę, jak i z powodzeniem prowadzoną przez nich misję o charakterze publicznym, postanowiliśmy wyróżnić ich działalność. W tym celu uruchomiliśmy indywidualne strony informacyjne na portalu Indexfirm.pl. Podkreślają one związek wyróżnionej przez nas instytucji z regionem i pracą na rzecz jego rozwoju.

Wyszczególnione na stronach Partnerów podstawowe informacje teleadresowe, logo oraz interakcyjna mapa dojazdu mają na celu upowszechnienie wiedzy o danej instytucji bądź organizacji. Sama informacja staje się również reklamą, która realizuje cele współpracy
ze środkami masowego przekazu w zakresie polityki promocyjnej i informacyjnej instytucji publicznej. Dodatkowo zamieszczone na stronach Partnerów linki do firm z województwa budują świadomość o działalności regionalnej i społecznej w tym regionie.

10.06.2011

Zasady pisania tekstów reklamowych

Już wkrótce dla wszystkich naszych klientów uruchomimy nowe wersje pakietów, które umożliwią zamieszczenie opisu firmy oraz produktów i usług. Każda firma na swojej stronie informacyjnej będzie mogła opublikować dowolny tekst w celu promocji firmy i przedstawienia oferty. W związku z tym, mamy dla Państwa kilka wskazówek, z których można skorzystać przy tworzeniu własnego opisu. Zawierają one główne zasady pisania jasnych, czytelnych, a przede wszystkim skutecznych tekstów reklamowych i promocyjnych.

"Prostota jest piękna" - to powiedzenie ma zastosowanie nie tylko do ludzi. Zasadę prostoty powinno się stosować również podczas pisania tekstów reklamowych. Nie ma w nich miejsca
na poetyckie metafory i skomplikowane, patetyczne słowa. Tekst opisujący firmę powinien być bezosobowy, zorganizowany i formalny.

Prostota jest najlepsza, żeby zainteresować potencjalnego klineta odwiedzającego wizytówkę fimy. Użytkownik portalu jest przede wszystkim zainteresowany tym, co Państwo mają mu do powiedzenia, dlatego od tego tekstu zależy, czy klient zostanie na stronie i przeczyta całą ofertę, czy zniechęci się i zrezygnuje. Zwięzły, prosty i jasny tekst, który będzie łatwy do odczytania i zrozumienia
to najbardziej skuteczny sposób informowania klientów o profilu działalności firmy i jej misji. Oto klika wskazówek, jak uprościć tekst reklamowy i uczynić go bardziej czytelnym:

1. Stworzenie prostego i całkowicie czystego stylu bez nadmiernego formatowania tekstu. Istotna jest konsekwencja w używaniu kolorów, stylów i ikon. Formatowanie nie może dominować nad treścią. Należy również pamiętać o kontraście między tłem a kolorem czcionki. Jasny tekst na jasnym tle szybko zmęczy wzrok i z pewnością nie zostanie przeczytany do końca.

2. Tekst reklamowy powinien być prosty do odczytania, zrozumienia i zapamiętania. W tym celu należy używać prostych słów, takich, jakich używa się w życiu codziennym. Techniczne terminy zawarte w opisie nie powinny być niejasne i mało precyzyjne, powinny być natomiast jak najbardziej zrozumiałe również dla laików. Tekst nie powinien być górnolotny; radzimy usunąć pompatyczne słowa i zastąpić je zwykłymi, nieskomplikowanymi wyrażeniami. Korzytstne będzie zminimalizowanie skomplikowanych chwytów reklamowch i zawiłości w konstrukcji zdań. Jeżeli napisany przez Państwa opis firmy nie jest bezpośredni i krótki, należy przyjrzeć mu się raz jeszcze i nanieść poprawki.
Istnieje wiele skomplikowanych słów, które mogą być zastąpione przez prostsze synomimy. Na przykład słowo "pryncypialny" można zastąpić słowem "główny", słowo "obligatoryjny" słowem "obowiązkowy", a "koherentny" to po prostu "spójny" itd. Najlepiej sprawdzić każde trudniejsze słowo i zastanowić się, jak można je uprościć. Warto przy tym skorzystać ze słownika synonimów, dostępnego w intenecie. Dzięki tej zasadzie każde zdanie z łatwością dotrze do czytelnika i zostanie przez niego zapamiętane.

3. Równie ważne jest sprawdzenie poprawności ortograficznej i gramatycznej. Błędy mogą odstraszyć wielu odwiedzających stronę reklamową, ponieważ sprawiają, że wpis wygląda nieprofesjonalnie. W razie potrzeby można skorzystać z aplikacji do sprawdzania pisowni, takich jak narzędzie "Pisownia i gramatyka" w programie Microsoft Word.

4. Niekorzystne jest zbytnie rozpisywanie się i zanudzanie czytelnika. Nie warto też zamieszczać w opisie dygresji na inny temat. Takie niespodzianki w poważnym tekście informacyjnym często działają na czytelnika irytująco. Nie powinno się też używać aroganckiego stulu i ze zbytnią dumą prezentować własną firmę chwaląc się swoją inteligencją i sprytem. Nie zrobi to na nikim wrażenia, a może jedynie znudzić odbiorców. Warto pamiętać, że opis nie służy do zaprezentowania właściciela firmy, tylko tego, co firma ma do zaoferowania swoim klientom.

5. Tekst o firmie nie może być odbierany jako pouczający. Jeśli zawiera zbyt dużo zdań zaczynających się od "Myślę, że.." "Uważam, że...", "Sądzę, że..." czytelnik może pomyśleć, że czyta podręcznik.

Jasne i czytelne teksty informujące o ofercie firmy są bardzo istotne, kiedy celem jest przekazanie potencjalnym klientom informacji o swoich produktach i usługach, w sposób, który nie wymaga od nich większego wysiłku. Czytelnicy nie będą chcieli spędzać zbyt dużo czasu zastanawiając się "co autor miał na myśli". Należy dążyć do motywowania odbiorców aby zapoznali się z pełną ofertą firmy i skorzystali z niej. Z prostym i jasnym opisem dużo łatwiej to osiągnąć.

31.05.2011

E-marketing

Informacja w XXI wieku jest najcenniejszą walutą. Jej najszybszym posłańcem jest bez wątpienia przestrzeń wirtualna, która pozwala
na wypromowanie firmy w sposób niedostępny przy zastosowaniu tradycyjnych środków przekazu. Akcje promocyjne prowadzone w sieci
są często niezastąpione w porównaniu z mediami tradycyjnymi.

Na promocję w Internecie składają się rozmaite elementy: wizerunek firmy wykreowany za pomocą strony internetowej, marketing w wyszukiwarkach, kampanie reklamowe, itd. Wszystkie one mają za zadanie dotarcie do potencjalnych klientów, ułatwienie im odnalezienia firmy a docelowo utworzenie kanału kontaktowego pomiędzy firmą czy instytucją a jej potencjalnym klientem.

Jednym ze sposobów e-promocji są również internetowe katalogi firm. Są to bazy danych przedsiębiorstw z konkretnej lub z różnych branż, zebrane w jednym miejscu w celu ułatwienia ich wyszukania. Katalogi stanowią doskonałe narzędzie promocyjne, jako że pozwalają
na precyzyjny wybór kryteriów wyszukiwania, takich jak lokalizacja czy szczegółowo określona branża.

Doroczny raport firmy Gemius pokazuje, że Internauci poszukując wiadomości na temat miejscowych usług lub przedsiębiorstw bazują
na lokalnych mediach internetowych oraz wyszukiwarkach. Katalogi firm cieszą się nieco mniejszą popularnością, jednak niemal 50% respondentów zadeklarowało korzystanie z tego źródła informacji.

Branżowy Portal Firm - Indexfirm stworzony przez firmę Sport Premium jest narzędziem pozwalającym na zwiększenie zasięgu i wypromowanie oferty firmy pośród jak największej liczby odbiorców. Katalog jest uzupełniany na bieżąco, co pozwala uniknąć ryzyka dezaktualizacji zawartych w nim danych.

18.05.2011

Projekt indexfirm.pl

optymalny przekaz informacji regionalnej i ogólnopolskiej

Firmy aktywne gospodarczo i społecznie to projekt portalu indexfirm.pl. Firmy uczestniczące w projekcie Sport-Premium związanym z regionalną aktywnością gospodarczą i społeczną są wyróżnione w ogólnopolskim, branżowym portalu firm zajmując prestiżową pozycję wśród polskich przedsiębiorstw. To przedsięwzięcie pozwala zwrócić szczególną uwagę na wyróżnione firmy, docenić ich znaczenie w regionie.

Wizytówki firm uczestniczących w projekcie zamieszczone są w dodatkowym, wyszczególnionym miejscu na stronie głównej wyszukiwarki - Indexfirm.pl. W ten sposób użytkownik portalu może w bezpośredni sposób dotrzeć do przedsiębiorstw i urzędów w wybranym przez siebie mieście oraz regionie. Dzięki temu każdy w ten sposób wyróżniony przedsiębiorca zyskuje większy prestiż i zaufanie, a jego produkty i usługi pozytywną opinię.

Aktywne linki zamiszczone na stronie głównej portalu umożliwiają odnalezienie firmy przez wielu użytkowników wyszukiwarki. Linki te zwiększają szansę na zaindeksowanie strony reklamowej przez wyszukiwarki.

W tym wyróżnionym wykazie znajduje się wpis kierujący bezpośrednio do strony reklamowej firmy przygotowanej pod kątem profesjonalnej promocji produktów i usług. Zamieszczona reklama firmy wykonana jest w wysokiej jakości zgodnie z projektem klienta. Nasze rozwiązania dotyczące grafiki oraz zawartości tekstowej są zgodne z najnowszymi wymogami dotyczącymi projektowania stron internetowych zmierzającymi do osiągnięcia jak najwyższej pozycji i wyników w wyszukiwarkach.

Branżowy Portal Firm - Indexfirm.pl promujący aktywność gospodarczą i społeczną służy nieodpłatnie naszym klientom, którzy wykupili moduł informacyjny w produkcie systemowym, takim jak Gablota Informacyjna, Plan Miasta, Mapa Powiatu albo Edytor Reklamowy zainstalowanych na terenach udostępnionych przez Urząd Miasta, Starostwo lub Urząd Miasta i Gminy. Indexfirm.pl - wyszukiwarka o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim służy społeczeństwu i wspiera gospodarkę polską.

Wszystkim naszym klientom dziękujemy za okazane zaufanie i długotrwałą współpracę. Życzymy wielu sukcesów na polu gospodarczym i społecznym!

06.04.2011